Foto's: Bert van Koot Brandweer Nijkerk

Zonnepanelen in brand op dak van woning aan de Holkerbeek in Nijkerk

Woensdagavond 29 Mei om 19:19 is de brandweer met spoed opgeroepen voor een uitslaande woningbrand aan de Holkerbeek in Nijkerk. De brand werd al snel opgeschaald naar middelbrand waarop de brandweer met meerdere blusvoertuigen en een hoogwerker uitrukte. Volgens de brandweer stonden er op het dak van een hoekwoning zonnepanelen in brand. De hoekwoning heeft forse schade opgelopen en ook het huis ernaast liep schade op aan het dak. Stichting Salvage gaat aan de slag om de schade in kaart te brengen en voor de bewoners is onderdak geregeld. De burgemeester is ter plaatse geweest om de bewoners een hart onder de riem te steken.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7 foto-8 foto-9 foto-10 foto-11 foto-12