Busje knalt frontaal tegen touringbus op de van Middachtenstraat in Nijkerk

Donderdagmiddag 28 juni om 17:59 uur werd de brandweer gealarmeerd voor een ongeval met beknelling op de van Middachtenstraat in Nijkerk. Het ongeval gebeurde nadat een busje op de verkeerde weghelft was gekomen en frontaal tegen een touringcar botste. De gewonde bestuurder van het busje raakte bekneld en moest door de brandweer worden bevrijd. In de touringcar zaten Polen die na hun werk op weg waren naar hun verblijfadres in de omgeving. Twee gewonden moesten naar het ziekenhuis. Medisch personeel van een opgeroepen traumahelikopter verleende bijstand. Een andere inzittende van de touringcar kon ter plaatse worden behandeld. Hoe het ongeluk kon gebeuren is nog niet bekend maar wordt onderzocht door de ploitie.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7