Schaap in de sloot.

Dinsdagavond rond de klok van half acht kwam er een melding binnen dat er een schaap in de sloot zou zitten op de A28 Nijkerk richting Putten. Door een loopplank over de sloot te leggen kon het schaap die al wat vermoeid was met behulp van mankracht uit het water gehaald worden. Om het schaap weer in de goede weiland achter te laten, moest er wel eerst nog wat meters worden afgelegd om daar te komen. Het schaap werd uiteindelijk weer bij zijn broertjes en zusjes herenigd om zo weer de avond voort te zetten in het weiland. Nadat de brandweerauto weer terug reed richting Nijkerk over de A-28 zag men nog een schaap die in de sloot stond. Ook daar werd weer het schaap terug gezet in het weiland en konden de vrijwilligers weer verder van de avond genieten.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6