Auto tegen de boom op de Barneveldseweg in Nijkerk.

Zaterdagmorgen 24 Oktober 0m 01:04 uur is de brandweer van Nijkerk samen met de brandweer Zwartebroek gealarmeerd voor een auto tegen de boom op de Barneveldseweg in Driedorp.

De brandweer van Zwartebroek was snel ter plaatse eveneens het hulpverleningsvoertuig van de brandweer Nijkerk.

Om de 2 slachtoffers snel te kunnen bevrijden heeft de brandweer de auto weer op vier wielen getrokken.

Eén slachtoffer kon al snel bevrijd worden maar het tweede slachtoffer zat zo vast bekneld dat de brandweer ruim een half uur nodig had hem te bevrijden.

Vanwege het ernstige letsel kwamen twee MMT teams ter plaatse uit Amsterdam en Volkel met een traumahelikopter.

UP-DATE 18-jarige man uit Harskamp is later op de nacht overleden aan zijn verwondingen..

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7 foto-8
foto-9 foto-10 foto-11 foto-12 foto-13 foto-14 foto-15 foto-16