Schuur gaat in vlammen op aan de Nautenaseweg 4 in Nijkerk

Een uitslaande brand heeft in de nacht van zaterdag op zondag een bijgebouw van een woning verwoest aan de Nautenaseweg 4. Rond 02.45 uur werd de brand ontdekt door uitgaande jongeren, ze belden 112 en gingen opzoek naar de bewoners. Vanwege de metershoge vlammen probeerde zij ter vergeefs aan te bellen om de bewoners te wekken. Op verzoek van de politie werd een ruit van de woning ingegooid, achteraf bleken deze ook niet aanwezig te zijn. De brandweer die snel ter plaatse was moest opschalen naar middelbrand vanwege de waterwinning. Na een half uur was de brand onder controle, van de schuur was toen niks meer over. Een van de jongeren had door de ruit in te slaan een flinke wond opgelopen hiervoor kwam een ambulance en moest hij toch even op eigen gelegenheid naar het ziekenhuis. De politie doet onderzoek naar de toedracht van de brand, de brandweer heeft omliggende panden kunnen behouden.( bron www.112nijkerk.nl)

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6