Foto's: Bert van Koot Brandweer Nijkerk

Slaapkamer in de brand op de Wallerstraat Nijkerk.

Zaterdagavond 23 juli om 19:49 uur kreeg de Brandweer van Nijkerk een melding binnen van een slaapkamer in de brand op de Wallerstraat Nijkerk.

1 blusgroep was al ter plaatse aan de kazerne i.v.m. een eerdere melding maar die was dan ook al gelukkig af gepiept en konden ze zich opmaken om naar de Wallerstraat te gaan.

De brandweer was snel ter plaatse eveneens de hoogwerker en al gauw ook de tweede tankwagen om deze brand te blussen.

De brandweer heeft de schade weten te beperken tot alleen de slaapkamer maar rook en waterschade zal zeker aanwezig zijn in de rest van de woning .

De brand is waarschijnlijk begonnen in een mobiele airco die onder het raam stond en zo de slaapkamer in brand zette.

Woningstichting Nijkerk heeft de bewoners opgevangen en tijdelijk een ander onderdak aangeboden.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5
foto-6 foto-7 foto-8 foto-9 foto-10