Foto's: Bert van Koot Brandweer Nijkerk

Vrachtauto in de sloot op de Edisonstraat in Nijkerk

Zaterdagmorgen 23 Maart om 09:59 uur is de brandweer van Nijkerk opgeroepen voor een ongeval op de Edisonstraat in Nijkerk. Mogelijk is een chauffeur van de vrachtauto onwel geraakt. De chauffeur wilde gaan lossen bij een tegenoverliggend levensmiddelenbedrijf in Nijkerk. Op een niet verklaarbare manier reed hij plotseling weg. Hij reed daarbij tussen twee bedrijfspanden door aan de overkant van de weg en vervolgens rechtdoor een diepe sloot in. De chauffeur raakte niet bekneld maar kon zijn voertuig niet zelfstandig verlaten. De brandweer van Nijkerk heeft daarbij assistentie verleend. Hij is daarna door het aanwezige ambulancepersoneel nagekeken en meegenomen naar een ziekenhuis. Een van de geraakte panden is behoorlijk beschadigd geraakt bij de actie.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7 foto-8