1 persoon overleden op de wielseweg 5 in Zeewolde

In een vakantiewoning op een naturistenpark in Zeewolde is dinsdag een dode man gevonden. Dat blijkt de zoon te zijn van een man die een dag eerder in hetzelfde huis levenloos werd aangetroffen. De politie gaat niet uit van een misdrijf. Mogelijk speelt koolmonoxidevergiftiging een rol. De bejaarde man is maandag gevonden, na een melding van voorbijgangers. Een arts constateerde een natuurlijke dood. Dinsdag rond het middaguur is de zoon levenloos aangetroffen. Die is volgens de politie vermoedelijk na het overlijden van de vader naar de woning gekomen om het een en ander te regelen. De door de politie opgeroepen brandweer van Nijkerk heeft een te hoog gehalte koolmonoxide gemeten. Het is volgens de politiewoordvoerder moeilijk na te gaan of dit maandag ook al een rol speelde. Wel onderzoekt de politie de zaak verder. Toen de brandweer van Nijkerk klaar was met de klus was er een klein probleempje, de brandweerauto was tot aan zijn assen weggezakt in de nattige klei van de polder. Ne wat trek en duw werk en met behulp van een traktor kon de auto los worden getrokken en kon men naar Nijkerk terug keren.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4