Schoorsteen in de brand op de Wullenhovenstraat 22 in Nijkerk

De brandweer van Nijkerk kreeg Vrijdagavond kwart over zeven een melding binnen van een schoorsteenbrand aan de Wullenhovenstraat 22. De tankautospuit 07-1131 en de hoogwerker 07-1151 spoedde zich ter plaatse om de schoorsteenbrand te blussen. De tankautospuit had enig moeite om het smalle straatje in te rijden doordat er wat auto's stonden die er niet mochten staan. Door snel optreden van de bewoners van de straat om wat auto's weg te zetten, kon de brandweerauto toch doorgang vinden zonder schade aan te richten aan andere auto's. De schoorsteen werd vakkundig geblust, wel was er wat schade aan de schoorsteen en een stookverbod werd aan de bewoners overhandigd. Na ongeveer drie kwartier kon het sein brandmeester worden gegeven en kon de brandweer weer terug keren naar de kazerne van Nijkerk.

foto-1 foto-2 foto-3