Zolderbrand op de Kajuit 30 bleek wasdroger te zijn op de begaandegrond

Even voor half elf Donderdag morgen kreeg de alarmcentrale een brandmelding binnen voor de brandweer Nijkerk. De Brandweer moest uitrukken voor een zolderbrand aan de Kajuit 30 in Nijkerk. Aanrijdend kregen de vrijwilligers door dat er een wasdroger in de brand zou staan. De brandweer was snel ter plaatsen en de wasdroger werd vakkundig geblust. De hoogwerker kon na ter plaatsen zijn geweest weer huiswaarts keren. Nadat de brand geblust was is de wasdroger naar buiten gebracht en het huis werd geventileerd door middel van een ventilator. In huis was een behoorlijke rookontwikkeling geweest en daarom werd de hulp in geschakeld van Salvage om zo nog de schade evt. te beperken en/of schoon te maken.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6