Bestuurder komt met de schrik vrij na ongeval op de A-28 Nijkerk richting Putten.

Woensdagmiddag 13 November om 12:06 uur is de brandweer van Nijkerk gealarmeerd voor een auto in de sloot op de A-28 in Putten.

Rond het middaguur is een bestelbus met aanhanger achterop een bestelauto gereden waarna de bestelbus via de berm en een sloot in het naastgelegen weiland tot stilstand kwam.

De aanhanger kwam 250 meter verder in een sloot terecht en is door een berger er weer uit getrokken.

De brandweer van Nijkerk heeft de persoon via een loopplank uit de auto weten te praten en veilig afgeleverd aan de ambulancedienst.

Tijdens het redden van die persoon werd er een geur waargenomen en daarop is er een meting gedaan in de auto.

De Adviseur Gevaarlijke Stoffen (AGS) van de brandweer werd opgeroepen om dit nader te onderzoeken.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5
foto-6 foto-7 foto-8 foto-9 foto-10