Dakbrand op de Wikke 25 in Nijkerk

Maandagmiddag werd er rond de klok van 17.12 uur de brandweer gealarmeerd voor een dakbrand op de Wikke 25 in Nijkerk. Ter plaatse bleek er een behoorlijke rookontwikkeling te zijn uit het dak van de woning. De brandweer die met een tankwagen en een hoogwerker was uitgerukt kon de brand in de kiem smoren. De bemanning van de hoogwerker heeft een gat in het dak gezaagd om zo dichter bij de evt. vuurhaard te komen en om de rook uit de zolder te blazen doormiddel van een ventilator. Zoals het er nu uitziet is opnieuw een wasdroger de boosdoener van het geheel geweest. De verzekering ( Salvage ) is ter plaatse geweest en heeft de rest van de inboedel veilig gesteld en hulp geboden aan het getroffen gezin.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7
foto-8 foto-9 foto-10 foto-11 foto-12 foto-13 foto-14