Foto's Bert van Koot Brandweer Nijkerk

Afsleepdienst meld autobrand die op de sleepwagen staat op de Verbindingsweg in Nijkerk.

Donderdagmorgen 08 Februari om 08:21 uur is de brandweer van Nijkerk wederom opgeroepen voor een auto in de brand maar dan op de verbindingsweg in Nijkerk.

De brandweer van Nijkerk was snel uitgerukt mede doordat er nog een aantal op de kazerne aanwezig waren van de vorige autobrand.

De afsleepdienst had een melding gemaakt dat de afgesleepte auto van de snelweg weer in de brand zou staan op de afsleepauto op de Verbindingsweg.

De auto is van de afsleepwagen gehaald door de berger om verdere schade te voorkomen aan de afsleepwagen.

De brandweer heeft de auto uit elkaar geplukt om alle branden te blussen die nog aanwezig waren in de auto.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6