Weer nabluswerkzaamheden op de Gezellenstraat 19 bij de firma " Sell Kunststoffen "

Zondagmiddag omstreeks 13:00 uur werd de brandweer van Nijkerk weer opgeroepen omdat er weer brand was uitgebroken op de Gezellenstraat 19 bij de firma " Sell Kunststoffen ". Nu zou er rook uit een transformator huisje komen die in het verwoeste pand zou staan. De hoogwerker van de brandweer Nijkerk kwam ook ter plaatse om van boven af het brandje te zoeken. Na een korte inspectie van de bevelvoerder werd uit voorzorg het bedrijf Liander gewaarschuwd om op een veilige manier naar binnen te kunnen treden tot het transformator huisje. Nadat de monteur de sleutel overhandigd had aan de bevelvoerder werd de aanvalsploeg naar binnen gestuurd met een warmtebeeld camera om zo de locatie van de vuurhaard te lokaliseren. Na wat sloop werkzaamheden tussen het plafond in het huisje was de brand dan ook gauw geblust en konden de spuitgasten weer van hun zondagsrust genieten. Dit alles onder grote belangstelling van mensen die stonden te kijken bij het afgebrande fabriekspand.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7 foto-8