Veel sloopwerk om een brand te vindan aan de Holkerweg 35 in Nijkerk.

Vrijdagavond 06 Januari om 22:42 uur kreeg de brandweer van Nijkerk een melding binnen van een brandgerucht aan de Holkerstraat 35 in Nijkerk. Hierop rukte de tankwagen uit om het een en ander te inspecteren. De rookmelder was afgegaan en het stroom was uitgevallen in de woning. Even leek het erop dat het niets te vinden was maar door wat sloopwerkzaamheden achter de schouw van de openhaard werd uiteindelijk het brandje gevonden. Twee stroomkabels hadden kortsluiting veroorzaakt en had het brandje tussen de wanden in doen branden. Ook werd er een hoogwerker ingezet om er zeker van te zijn dat er geen vuur zou zijn in de schoorsteen en het dak. Een hogedruk straal met water maakte een eind aan het kleine brandje achter de openhaard.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5