Inhoud container in de brand aan de Bentinckstraat

Maandagmiddag Nieuwjaarsdag half vijf werd de brandweer van Nijkerk gealarmeerd voor een schuur / garagebox in de brand aan de Bentinckstraat te Nijkerk. De brandweer spoede zich ter plaatse en er bleek een container / schuurtje in de brand te staan. Omdat deze tegen een bedrijfspand aanstond (Ford garage)was de kans voor overslag groot. De brandweer was snel ter plaatse om dat te voorkomen. De brand is tengevolge van vuurwerk ontstaan. Dat dit niet met opzet was gebeurd bleek uit het feit dat de veroorzakers dit zelf hebben gemeld bij de brandweer en de politie. In de container lagen een aantal autobanden opgeslagen wat een behoorlijke rookontwikkeling veroorzaakte. De schade bleef beperkt tot het schuurtje / container.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7 foto-8