Binnenbrand op de B.G.Ruitenbeekerf 117 in Nijkerkerveen

Nijkerkerveen werd voor de tweede keer deze week opgeschrikt door een brand. Deze keer betrof het een binnenbrand in de keuken, van een woning aan de B.G. Ruitenbeekerf 117 in Nijkerkerveen. Toen de brandweer ter plaatsen kwam waren de bewoners al uit de woning en in veiligheid gebracht. Alleen een hondje was nog achtergebleven in de dikke rook massa. De brandweer starte direct een zoekactie naar het hondje en vond het beestje onder de bank in de woonkamer geheel buiten kennis. Een brandweerman heeft het hondje mond op bek beademing gegeven waarmee het hondje weer bijkwam, en het hondje kreeg een zuurstofmasker op van de brandweer. De brandweer besloot een dierenambulance te bellen maar die moest uit soest komen, dit duurden de omwonende te lang, en heeft toen in overleg met de brandweer het hondje compleet met zuurstoffles en masker met haar eigen auto naar een plaatselijke dierenarts gebracht.(hoe het nu met het hondje gaat is niet bekend) Persoonlijke verwondingen bleven gelukkig uit, maar door de brand in de keuken is er wel veel rookschade ontstaan.
foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7 foto-8 foto-9
foto-10 foto-11 foto-12 foto-13 foto-14 foto-15 foto-16 foto-17 foto-18