Hoogwerker inzet op de Wallerstraat 7 in Nijkerk

Woensdagmiddag omstreeks kwart voor vijf bleek de hulp nodig van diverse hulpverleners. Een ambulance werd opgeroepen voor een incident aan de Wallerstraat. Een goede twintig minuten later werd de assistentie ingeroepen van de brandweer hoogwerker. Op hetzelfde tijdstip werd ook de traumahelikopter gevraagd naar Nijkerk te komen. De jongeman moest van de bovenverdieping van een woonhuis naar de begane grond vervoerd worden door de hoogwerker. Nadat dit was gebeurd werd de brancard de gereedstaande ziekenwagen ingereden. Ondertussen was de opgeroepen helikopter geland. Een trauma arts spoedde zich vanuit de helikopter naar de ambulance om assistentie te verlenen. Enkele minuten later is de ambulance, onder begeleiding van een politieauto met spoed naar het ziekenhuis gereden. Over de toestand van de man is niets bekend.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4