Auto knalt tegen boom op de Barneveldseweg in Nijkerk

Rond half negen woensdagochtend is een auto de bocht uit gegaan op de Barneveldesweg in Nijkerk. De wagen kwam in aanraking met een boom en kwam terug op de rijbaan. Hierbij belande de auto op zijn kant. De bestuurster van de auto kon niet uit het voertuig komen in verband met beknelling. Ambulance, politie en brandweer werden direct naar de onheilsplek gedirigeerd. Het was een hele klus om het slachtoffer zonder dat de verwondingen ernstiger werden uit het voertuig te krijgen. Zo'n twintig minuten na de eerste melding is er besloten ook een traumahelikopter ter plaatse te laten komen. Een goed uur na het ongeval was het mogelijk de vrouw uit de auto te halen en met de ambulance te vervoeren naar het ziekenhuis. De Barneveldseweg is gedeeltelijk afgesloten geweest.(bron www.112nijkerk.nl)

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6
foto-7 foto-8 foto-9 foto-10 foto-11 foto-12