Vrachtwagenchauffeur raakt bekneld na aanrijding op de A-28 Vathorst richting Nijkerk

Een vrachtwagen kreeg donderdagnacht een klapband op de A28 tussen Vathorst en Nijkerk nabij de afslag Nijkerk. De vrachtwagen verminderde vervolgens vaart door de klapband en dit werd echter te laat opgemerkt door een achteropkomende vrachtwagenchauffeur. De achteropkomende vrachtwagen reed tegen de achterzijde van de vrachtwagen. De chauffeur raakte hierbij vervolgens bekneld met zijn onderlichaam en benen. De brandweer van Nijkerk en Hoevelaken zijn ongeveer anderhalf uur bezig geweest om de man uit zijn benarde positie te bevrijden. De chauffeur is per ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. De politie stelt een onderzoek in.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6