Auto in de brand op de Amersfoortseweg

Op woensdagochtend 18 maart moest de Brandweer van Nijkerk tijdens de drukke ochtend spits uitrukken voor een autobrand op de Amersfoortseweg ter hoogte van de rotonde van de Ds. Kuyperstraat. Door enkele medeweggebruikers die met hun brandblussers te hulp waren geschoten konden de uitslaande vlammen al worden gedoofd. Waaraan de brandweer een einde maakte aan de grote rook ontwikkeling die hierdoor was ontstaan. Door de politie die enige tijd later arriveerden, werd een bergingsbedrijf in geschakeld die zorg droeg voor het afvoeren van de auto. De brand onder de motorkap van de auto is waarschijnlijk veroorzaakt door een probleem in de bedrading. Door de brand heeft de auto zoveel schade opgelopen zodat deze waarschijnlijk als verloren moet worden beschouwd.( bron www.nijkerkerveen.org )
foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7
foto-8 foto-9 foto-10 foto-11 foto-12 foto-13 foto-14