Auto op zijn kop op de Nijkerkerweg in Zeewolde

Bij een ongeval op de Nijkerkerweg N301 in Zeewolde is woensdagmorgen veel schade ontstaan. Gelukkig vielen er geen gewonden. Een van de bestuurders raakte met zijn auto over de kop. Het ongeval gebeurde rond 07:30 uur voor de rotonde met de Spiekweg in de richting van Zeewolde. Diverse automobilisten zagen te laat dat men moest remmen voor de rotonde. De bestuurder van de rode auto belandde door flink corrigeren over de kop in de berm. Iets verderop botste twee andere auto's op elkaar. Hierbij werd ook een derde personenauto een Audi geraakt. Daar viel de schade mee. In eerste instantie werden twee ambulances uit Barneveld en Zeewolde en de brandweer van Nijkerk opgeroepen voor een ongeval met letsel en beknelling. Gelukkig viel het voor iedereen erg mee en kwamen ze er met de schrik vanaf. De Nijkerkerweg was door het ongeval ruim een uur afgesloten voor verkeer wat een enorme vertraging gaf vanuit de richting Nijkerk Zeewolde en Almere.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4