Drie brandjes in silo bij " Arkervaart Twente " aan de Westkadijk 4

Maandagavond werd de brandweer omstreeks kwart voor acht gealarmeerd voor een automatische brandmelding bij " Arkervaart Twente " aan de Westkadijk 4 in Nijkerk. Al rijdend naar de Westkadijk 4 werd er al gezegd door de alarmcentrale dat er waarschijnlijk daadwerkelijk brand zou zijn in 1 van de silo's. Ter plaatse bleek het inderdaad te gaan om een brand in de silo op de begaande grond. Die brand werd dan al gauw geblust door de vrijwilligers, bij nader verkenning van de bevelvoerder bleek er ook nog een brandje te zijn op de derde etage. Ook die werd in de kiem gesmoord. En of dat nog niet genoeg was brak er ook nog een klein brandje op de zesde etage uit, ook die werd snel bestreden door de vrijwilligers. De brandweer van Nijkerk kon dan ook na zo'n drie uur blussen weer huiswaarts keren.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4