Foto's: Bert van Koot Brandweer Nijkerk

Auto op zijn kop in de sloot op de A-28 rechts Nijkerk richting Putten.

Donderdagmiddag 11 Maart om 13:50 uur is de brandweer van Nijkerk opgeroepen om te gaan naar de A-28 rechts richting Putten voor een ongeval.

Tijdens het aanrijden naar het ongeval is de melding geannuleerd en konden de brandweer voertuigen weer terug keren naar de kazerne.

De personen zouden er al uit wezen en geen brandweer meer nodig.

Eenmaal weer terug aan de kazerne werden de brandweerlieden opnieuw gealarmmeerd door de alarmcentrale.

Nu moesten ze toch nog met spoed naar het ongeval waarop de tankwagen en de hulpverleningsauto en het OWR-team uitrukte.

2 personen waren uit het water gehaald en op de kant gelegd, 1 aan de weiland zijde en 1 aan de snelweg zijde.

De vrouw die in het weiland lag moest door middel van een loopplank vervoerd worden over de sloot naar de ambulance.

Hoe het met de overige slachtoffers is afgelopen is niet verder bekend gemaakt.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6 foto-7 foto-8 foto-9 foto-10 foto-11 foto-12