Binnenbrand aan de Wallerstraat 41 in Nijkerk

De brandweer van Nijkerk heeft zondagmorgen om 01:20 uur een beginnende binnenbrand weten te blussen bij een woning aan de Wallerstraat 41. De melding betrof een schoorsteenbrand met een beginnende brand in de kledingkast. De brandweer werd gewaarschuwd en de bewoner van de woning heeft de eerste vlammen weten te doven in de kledingkast. De rest werd overgelaten voor de brandweer die enig sloopwerk moest verrichten om bij de vuurhaard te komen. Van een schoorsteenbrand was verder geen sprake. De hoogwerker van Barneveld heeft de brandweer van Nijkerk geassisteerd omdat de eigen hoogwerker in onderhoud is in de garage. De stichting Salvage heeft de schade opgenomen en de bewoners geïnformeerd over de verdere afhandeling van de brand.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5 foto-6